Op deze pagina vind je alle vragen over het plaatsen van je bestelling, verzendkosten, levertijden of het volgen van je pakket. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. Als het daarna nog niet geleverd is, neem dan contact met ons op. Let op: er dient binnen 14 dagen (nadat de track & trace code aangeeft dat het pakketje is bezorgd) een onderzoek gestart te worden.

De track & trace code zal per email verstuurd worden op de dag dat je bestelling het magazijn verlaat!

Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een chat of een e-mail. 

Tijdens het bestellen geven we aan of producten op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat er na bestellen toch een product niet voorradig is. We zullen je dan mailen met een update van de verwachte levertijd.

We doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na het plaatsen van de bestelling. De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in nabestelling geplaatst moet worden, waardoor de bestelling vertraagt. We zullen je dan mailen met een update van de verwachte levertijd. Je kunt ook altijd even een e-mail of chat naar ons sturen. 

Dat kan in de meeste gevallen, maar we kunnen niet garanderen dat het op dit adres geleverd wordt (dit ligt namelijk aan de postbezorger, DHL). Hiervoor kun je het beste een e-mail of chat naar ons sturen. 

Mocht de bezorger je niet thuis treffen dan zal deze een bericht bij je achterlaten met zijn genomen vervolgacties (dit kan een nieuwe leverpoging zijn, levering bij een service punt of levering bij de buren). Mocht het pakket retour naar ons worden verzonden nemen we contact met je op om te bespreken wat de vervolgstappen zullen zijn.

Pakketten kunnen niet naar een postbus, of afhaalpunt verzonden worden. Wij bieden wel de mogelijkheid jouw bestelling te verzenden naar een ander adres, afwijkend van het factuuradres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.

Indien de bestelling beschadigd is, adviseren we om gelijk een foto te maken van de beschadiging. Met deze foto kun je contact met ons op nemen, en dan komen we samen tot een passende oplossing!

Je bestelling kan enkel geleverd worden op een adres, het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen.

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Valentina klantenservice

Contactformulier

Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.