Oordopjes-Kopen.nl
  • Snelle levering
  • Boven de 25 euro gratis verzending
  • 30 dagen retour
  • Webshop Keurmerk

Ahead oordopjes op maat

Hieronder vindt u de recensies van Ahead oordopjes op maat. U kunt ook altijd een recensie achterlaten. Hiermee helpt u mede-bezoekers met uw ervaringen en ons met onze service! Hartelijk dank.

Wednesday 11 April 2018
De oordopjes op maat op zich prima en met de geleverde handleiding goed te maken, maar waar ik wel tegen aan liep was dat als je ze maakt om als motorrijder te gebruiken je op moet letten dat ze niet te groot uit vallen.
Ik denk dat je niet de volledige hoeveelheid dan zou moeten gebruiken omdat de doppen dan te groot uitvallen en teveel druk op de oren uit oefenen tijdens het dragen van een helm. Dit zou eigenlijk in de beschrijving vermeld moeten worden.
Ik heb dit als zeer hinderlijk ervaren en er tot 2 maal toe een plakje af heb moeten snijden om ze enigszins comfortabel in de helm te gebruiken.
Ze moeten dan eigenlijk redelijk binnen de oorschelp blijven om geen last te hebben van de druk die de helm op je oor uit oefent .
Voor andere toepassingen zal dit niet spelen dus is het zeker geen slechte oplossing om de decibels te reduceren.

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Wednesday 11 April 2018
Ik had geluk dat mijn vrouw kleine oren heeft, er was voldoende voor 2 sets. Voor ons werken ze perfect, Honda goldwing GL1800, minder wind geruis mooier muziek geluid en stemmen beter te verstaan tot zelfs 140kmh. Aanrader.

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Sunday 17 December 2017
Helaas werken deze oordopjes niet, ze laten nog veel te veel geluid door en sluiten niet goed af omdat ze niet goed blijven zitten. Ook doen ze pijn aan de oren, zelfs als je op je rug slaapt en niet op je oren. Ze zijn erg hard en voelen na een tijdje echt niet prettig meer.
Ik heb 2 paar kunnen maken omdat ik hele kleine oren heb, precies de gebruiksaanwijzing opgevolgd en de dopjes leken in het begin goed te zitten, maar dat was al snel niet meer zo. Voor mij is het weggegooid geld en ik zou ze zeker niet aanraden.

Reactie Webshop: Beste , Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de oordoppen niet het gewenste effect voor je hebben. Natuurlijk verschilt dit per persoon omdat de oorschelpen en gehoorgangen uniek zijn. Wat jij als niet prettig ervaart kan bij iemand anders helemaal niet van toepassing zijn. We hebben een groot assortiment aan slaap oordoppen. Wanneer je zoveel mogelijk wilt dempen kan je het beste kijken naar één van onze schuimenoordoppen. Om daar een keuze uit te maken hebben wij zelfs een testpakketje voor je gemaakt. Voor meer vragen kan je gerust contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet^Henrico

Waardering: 1 van de 5 sterren! [1 van de 5 sterren!]
Monday 04 December 2017
Snelle levering en kwaliteit van bestelde oordopjes is uitstekend!

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Sunday 17 September 2017
De oordopjes zijn makkelijk te vormen. Je kan, met kleine oortjes, minstens 2 paar maken. Ik vind ze niet zo heel geluiddicht. Ik gebruik ze om mee te slapen en krijg er zere oren van omdat ze best hard zijn.

Waardering: 3 van de 5 sterren! [3 van de 5 sterren!]
Saturday 01 October 2016
100 % maar let op want met een portie van dit spul kun je veel meer dan een paar doppen maken. Minimaal twee paar en maximaal vier. Deel de beiden substanties dus niet door twee maar deel het om te beginnen in vieren en volg daarna de beschrijving. Ik heb beide pasta’s wel met twee aparte mesjes gesneden. Want zodra de een met de ander in aanraking komt begint het verharding proces. Tijdens het mengen heb ik een seconden wijzer op een wekker gevolgd om het precies dertig seconden te mengen. En vervolgens met een oor begonnen. Echt heel makkelijk. Gewoon even goed in het binnen oor mikken. Alles natuurlijk voor de spiegel met voldoende licht en een potlood tussen de tanden. De weg wijst zich van zelf … volg de melodie-lijnen van je oor. Toen het er lekker glad inzat ben ik vijftien minuten blijven zitten. Af en toe nog wat aangeduwd. Bij het verharding proces hoor je minuscule klik geluidjes. Eerste paar doppen meteen perfect gelukt. Daarna heb ik de overgebleven vier stukken pasta nogmaals allemaal gehalveerd want ik wou is kijken of half zo grote oordoppen maken zou lukken. En jawel die zijn ook perfect gelukt en half zo zwaar en qua grote idem dito. De kleine gebruik ik om te slapen en die blijven prima zitten. En de grote voor de muziek.

Mvgrt.

Poffie

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Friday 20 May 2016
Ik ben heel blij met deze oordoppen op maat. Ze werken bij mij supergoed. Geen last meer van een snurkende man, mits ik slaap voordat hij echt begint te snurken. Heb maar de helft gebruikt door een tip van een andere gebruiker op deze site. Dat zit prima, maar ik voel ze dan nog wel als ik op een oor lig. Heb van het resterende spul nog een set gemaakt met 1/3 van het totaal en die zitten helemaal geweldig en voel ik ook niet als ik op mijn zij lig. Voor mij zou het materiaal dus genoeg zijn om 3 setjes van te kunnen maken.

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Monday 25 January 2016
Geweldig product
Ik heb het zelfs gedeeld
Zodat ik er vier kan maken ipv twee
Top zou het aanbevelen

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Tuesday 12 January 2016
Ik heb de oordopjes aangeschaft om verlost te zijn van het gesnurk van manlief. Ze dempen het geluid wel iets maar helaas niet voldoende. Ik lig er nog steeds wakker van. VAN WEBSHOP: Hoi Thea, dat lijkt mij niet de bedoeling. Met 27 dB demping is de AHEAD een product met gemiddelde demping. Ik stuur u een berichtje. ^Caspar

Waardering: 2 van de 5 sterren! [2 van de 5 sterren!]
Monday 14 September 2015
Goed spul en zeker geluidsdicht.

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Thursday 16 July 2015
Prima product. Super makkelijk om oordopjes zelf te maken.

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Monday 11 August 2014
Ik heb zeer zorgvuldig de massa gekneed en aangebracht, vervolgens 20 minuten met een pen in de mond gewacht.
Het rechter oordopje sluit af terwijl het linker gewoon alle geluid door laat. Jammer, geld weggegooid

VAN WEBSHOP: ja, dat klinkt als weggegooid geld. Wij nemen even contact op met de leverancier van Ahead. Eens zien wat we daar kunnen bereiken. Kunt u met uw bestelnummer nog even contact met ons opnemen? Ik kan uw order op deze naam niet terugvinden.

Waardering: 2 van de 5 sterren! [2 van de 5 sterren!]
Monday 12 May 2014
Makkelijk aan te maken en isoleert geluid goed

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Friday 12 October 2012
ze zitten erg fjin, je voelt ze nauwelijks en makkelijk schoon te houden

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Thursday 27 September 2012
Heb ze gekocht om te gebruiken tijdens repetities maar gebruik ze nu ook 's nachts. Handig product, schoonmaken met handzeep onder de kraan is fluitje van een cent.

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Thursday 20 September 2012
Het op maat maken viel me alles mee. Tevreden over het geluid wat je nog hoort met deze doppen in.

Waardering: 4 van de 5 sterren! [4 van de 5 sterren!]
Wednesday 12 September 2012
Heb ze nu sinds 2 weken in gebruik (ik gebruik ze met motorrijden) En ik moet zeggen dat dit toch echt de oplossing is.
Geen uitstekende stukjes filter ed. Heerlijk helm op en af zonder gedoe. Ook prima te reinigen helemaal goed dus.
Aanrader!

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Wednesday 12 September 2012
Na het lezen van een erg goede test / review in een muziekblad moest ik deze Aheads natuurlijk ook hebben. Moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Wat me het meest bevalt is het grote comfort; geen druk in je oor, goede passing, valt niet uit je oor, sluit goed af. Daarnaast is de demping heel fijn, ook qua gebruik in de muziek, niet teveel maar ook niet te weinig. Kortom erg tevreden dus.

Waardering: 5 van de 5 sterren! [5 van de 5 sterren!]
Sunday 26 August 2012
geen succes! als de oordopjes net gemaakt zijn voldoen ze goed maar de volgende avond sluiten ze niet meer goed af. en ja ik heb alles volgens de gebruiksaanweizing gedaan. miskoop van het jaar!!!

VAN OORDOPJES-KOPEN: Beste Ellen,

Hartelijk dank voor uw recensie!

Hier gaan we natuurlijk werk van maken. Wij gaan morgen (of dinsdag) direct met onze leverancier in gesprek of dit een eerder gehoorde klacht is. Wij hebben dit nog niet gehoord, maar hebben dit product pas kort in ons assortiment.

Wij zijn oprecht blij met uw klacht. Mochten er meerder klanten dit hebben, zouden wij 'stil' klanten kunnen verliezen. Mocht dit een toeval zijn van een slecht geproduceerd product, dan krijgt u uiteraard nieuwe. Wij zullen dit eerst gaan bespreken met de leverancier. U heeft apart een persoonlijke e-mail van ons ontvangen

Waardering: 1 van de 5 sterren! [1 van de 5 sterren!]
Beoordelingen 1 tot en met 19 (van 19 beoordelingen)